Hizmet ve ürünler ile ilgili görüş/öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki online başvuru formunu doldurarak ya da 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak Sesli Yanıt Sistemi'nde 5 no'lu seçeneği tuşlayarak Mutlu Müşteri Merkezi'ne iletebilirsiniz.
Halkbank Dialog numarası nedir?
Halkbank Dialog'a, Türkiye'nin her yerinden sabit telefonlar ve tüm cep telefonlarından 0 850 222 0 400 'ü arayarak ulaşabilirsiniz.
Halkbank müşteri temsilcisine nasil Baglanilir?
0850 222 0 400 numaralı telefondan müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz. İlgili bankanın telefon hizmeti Halkbank Diyalog hizmeti olarak geçmektedir.
Halkbank müşteri hizmetleri arar mısın?
0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak Sesli Yanıt Sistemi'nde 5 nolu Mutlu Müşteri Merkezi seçeneğinden telefonunuzla ulaşabilir, 0 212 340 09 99 hatlı faksımıza mesajınızı gönderebilir, Mutlu Müşteri Merkezi PK 17 34735 Sahrayıcedit / İstanbul adresine postanızı iletebilirsiniz.
Halkbank Genel Merkez Nerede?
İstanbul, TurkeyHalkbank / Headquarters
Halkbank Dialog şifresi nasıl öğrenilir?
Dijital Parola'nızı Halkbank İnternet Şubesi veya Mobil Şube girişinde yer alan “Parolamı Bilmiyorum/Unuttum” seçeneği ile ya da 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak Şifre İşlemleri menüsünden kart bilgilerinizi kullanarak üretebilir, dilerseniz şubelerimizden alabilirsiniz.
0 850 222 0 400 nerenin numarası?
Kayıp ve Çalıntı bildirimleriniz için 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayabilirsiniz.
Halkbank müşteri hizmetlerine en hızlı nasıl bağlanılır?
Hizmet ve ürünler ile ilgili görüş/öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki online başvuru formunu doldurarak ya da 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak Sesli Yanıt Sistemi'nde 5 no'lu seçeneği tuşlayarak Mutlu Müşteri Merkezi'ne iletebilirsiniz.